Klacht – Huisartsenpraktijk Pos – Amsterdam
Header afbeelding
Huisartsenpraktijk Pos
Sam van Houtenstraat 1c 1067 JA
Amsterdam

Klacht

 

Klachtenregeling en gebruikersinbreng

De praktijk is aangesloten bij de klachtenregeling van de LHV.

Naast de regionale klachtenregeling kent onze praktijk een eigen klachtenprocedure. De patiënten kunnen hun klacht schriftelijk indienen. Dit kan door middel van een klachtenformulier in te leveren bij de praktijkassistente, via de website of via email. De patiënt krijgt een ontvangstbevestiging. De klacht wordt binnen twee tot drie weken afgehandeld en zal in een persoonlijk contact met de patiënt besproken worden. Wanneer de patiënt niet tevreden is over de uitkomst, kan deze zich richten tot de klachtenregeling van de LHV

 

Stap 1 van 2
Klacht

Stap 2 van 2
Samenvatting

Klacht

Onderwerp
Naam
E-mailadres
Klacht

Persoonsgegevens die u verstrekt gebruiken wij uitsluitend om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Zie hiervoor ook ons Privacystatement. Door op 'Klacht versturen' te drukken gaat u hiermee akkoord.

Akkoord